ტრენინგის პირველი- მეორე დღე, 29-30 აპრილი:
როცა ტრენინგზე ქალბ. დიანასთან მოვდივარ, მაქვს ბევრი საინტერესო სიახლის მიღების მოლოდინი. არც ეს ტრენინდია ამ მხრივ გამონაკლისი. მქონდა პროექტის კეთების დიდი ინტერესი. ვიცოდი, არ იყო ადვილი, მაგრამ ეს უფრო რთული და შრომატევადი აღმოჩნდა,
გავეცანი პროექტის კეთების სტრუქრურას, პროექტით სწავლების უპირატესობას. ვნახე ფილმი, სადაც ჩანს როგორი ინტერესით და ხალისით მუშაობენ მოსწავლეები.
მივხვდი საქაღალდის შექმნის უპირატესობას და აუცილებლობას, განსაკუთრებით მომეწონა ელექტრონულ წიგნზე მუშაობა. ვისწავლე ჩემთვის საჭირო მასალის მონიშვნა და საქაღალდეში მოთავსება.
გავეცანი 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს, მივხვდი ეს უნარები როგორ ეხმარება მოსწავლეს აზროვნების მაღალი დონის ჩამოყალიბებაში.
ვისწავლე ბლოგის შექმნა და მისი გამოყენების ხერხები.
როცა ტრენინგზე ქალბ. დიანასთან მოვდივარ, მაქვს ბევრი საინტერესო სიახლის მიღების მოლოდინი. არც ეს ტრენინდია ამ მხრივ გამონაკლისი. მქონდა პროექტის კეთების დიდი ინტერესი. ვიცოდი, არ იყო ადვილი, მაგრამ ეს უფრო რთული და შრომატევადი აღმოჩნდა,
გავეცანი პროექტის კეთების სტრუქრურას, პროექტით სწავლების უპირატესობას. ვნახე ფილმი, სადაც ჩანს როგორი ინტერესით და ხალისით მუშაობენ მოსწავლეები.
მივხვდი საქაღალდის შექმნის უპირატესობას და აუცილებლობას, განსაკუთრებით მომეწონა ელექტრონულ წიგნზე მუშაობა. ვისწავლე ჩემთვის საჭირო მასალის მონიშვნა და საქაღალდეში მოთავსება.
გავეცანი 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს, მივხვდი ეს უნარები როგორ ეხმარება მოსწავლეს აზროვნების მაღალი დონის ჩამოყალიბებაში.
ვისწავლე ბლოგის შექმნა და მისი გამოყენების ხერხები.
Комментарии
Отправить комментарий